BKM ve Volvo Trucks 23 yıl sonra buluştu Transmedya

BKM ve Volvo Trucks 23 yıl sonra buluştu Bu yılı yüzde 10 büyüme ile kapatmaya hazırlanan BKM Lojistik, filo yatırımlarına devam ediyor. Firma 23 yıllık aradan sonra Volvo Trucks’a yatırım yaptı ve filosuna 30 adet Volvo FH 540 kattı.
Bu yıl sektör için çok zor geçse de büyüme trendini devam ettiren firmalar da yok değil. Bu firmalardan biri de BKM Lojistik. Türkiye-İngiltere arasında yapılan taşımalarda uzmanlaşan ve 2018 yılında önemli bir performans ortaya koyan BKM Lojistik, yaptığı 30 adetlik Volvo FH 540 çekici yatırımları ile filosunu büyüttü. BKM Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Edip Bakımcı, BKM Lojistik Yönetim Kurulu Üyesi Hasan Bakımcı ve Fuat Bakımcı’nın ev sahipliğinde yapılan teslimat töreni 6 Aralık’ta gerçekleşti. Törene, Temsa İş Makinaları’ndan Kamyon Satış Grup Müdürü Kıvanç Kızılkaya, Marmara Bölge Müdürü Bora Gür, Marmara Bölge Satış Yöneticisi Ufuk Ulus, Volvo Finansal Hizmetler Leasing Genel Müdürü Ertan Çolak ve Volvo Finansal Hizmetler Bölge Müdürü Emrah Barış katıldı.

VOLVO TRUCKS İLE GÜCÜMÜZÜ ARTIRACAĞIZ

Teslimat töreni sonrası açıklamalarda bulunan BKM Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Edip Bakımcı, yeni yatırımlarıyla Türkiye-İngiltere arasında daha güçlü bir filo ile hizmet vereceklerini söyledi. Volvo Trucks kalitesine vurgu yapan Bakımcı, bunun yanında Temsa İş Makinaları yöneticilerinin yaklaşımlarının da alım kararlarında etkili olduğunun altını çizdi. “Temsa İş Makinaları yöneticilerinin fiyat, işbirliği gibi noktalarda yaklaşımları araç tercihimizde etkili oldu. Şu an gayet memnunuz. İlerleyen dönemlerde de filomuza Volvo Trucks araçlar katarak büyümeyi amaçlıyoruz” diyen Bakımcı, 23 yıl aradan sonra tekrar iş birliğine gitmelerinin önemli olduğunu aktardı.

VOLVO FİNANSAL HİZMETLER SEKTÖRÜ BİLİYOR VE ANLIYOR

Bankaların, lojistik ve taşımacılık sektörüne gösterdikleri tutumu olumsuz bulan Edip Bakımcı, Volvo Finansal Hizmetler’in verdiği desteğin önemine işaret etti. “Taşımacılık sektörü aslında en risksiz sektördür” diyen Bakımcı, bu görüşünü şöyle destekledi: “İhracatı destekleyen bir ülkeyiz ama lojistik sektörüne gereken önemi vermiyoruz. Lojistik ve taşımacılık olmadan ihracat yapamayız. Bu nedenle sektörün desteklenmesi gerekiyor. Bankalara gittiğimizde sektöre karşı farklı bir bakış açısının olduğunu görüyoruz. Oysa lojistik ve taşımacılık sektörü sofralarımızdaki yiyecekten, giydiğimiz elbiseye, oturduğumuz koltuğa kadar her şeyi evinize getiriyor. Yani taşımacılık sektörü olmasa hayat durur. Bu nedenle lojistik ve taşımacılık sektörünün desteklenmesi önemli.”

ULUSLARARASI NAKLİYECİLER VOLVO TRUCKS’I TERCİH EDİYOR

Temsa İş Makinaları Kamyon Satış Grup Müdürü Kıvanç Kızılkaya da yaptığı konuşmada, yapılan iş birliğinin; BKM Lojistik, Temsa İş Makinaları ve Volvo Finansal Hizmetler’in ortaklığında gerçekleşen bir proje sonucu ortaya çıktığını söyledi. Temsa İş Makinaları olarak amaçlarının yalnızca kamyon satmak değil müşterilerin çözüm ortağı olmak istediklerini belirten Kızılkaya, müşterilerin her zaman yanında ve yakınında olan bir marka olduklarının altını çizdi. Temsa İş Makinaları olarak müşteri odaklı çalıştıklarını anlatan Kızılkaya, Volvo Trucks’ın uluslararası nakliyede müşteri algısının çok yüksek olduğunu vurguladı. Volvo Trucks’ın yükselen pazar payı ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Kızılkaya, ihracat taşımalarına yönelik gelişmenin Volvo Trucks’ın satışlarını olumlu etkilediğini belirtti. Bu başarıda; müşteri, satış sonrası hizmetler ve finansın oluşturduğu üçlü sac ayağını iyi yönetmelerinin de etkisinin büyük olduğunu aktaran Kızılkaya, “Temsa İş Makinaları olarak Volvo Trucks iş birliğimiz başladığında pazarda hedeflenen yerde değildik ve biz pazar payımızı iki katına çıkarmayı başardık. Daralan pazarda her zaman müşterimizin yanında ve yakınında olduğumuzu hissettirerek büyümeye devam ettik. Bundan sonra da hedefimiz büyümeye devam ederek çift haneli rakamları görmek.”

İŞİN İHTİYACINA GÖRE VOLVO TRUCKS’I ÖZELLEŞTİRMEK MÜMKÜN

Temsa İş Makinaları Marmara Bölge Müdürü Bora Gür ise teslimatı yapılan kamyonların, yapılan iş ve çalışacağı ülkeye göre özelleştirilebildiğini belirterek, “Terzi usulü çalışan bir firmaya terzi usulü çalışan çekiciler yaptık. Lastik yüksekliğinden içindeki rengine kadar bütün özelliklerini tek tek irdeleyerek ilerledik. Yüksek beygir gücüne sahip lokomotif serilerimizden olan Volvo FH 540 çekicileri üst yapıyla birlikte en uygun şekilde kullanılabilmesi için özel olarak tasarladık. Sürücü için hem konfor hem de güvenlik açısından özel düzenlemeler yaptık. BKM Lojistik burada sadece filosuna değil, çalışanına da yatırım yaptı. Kısaca özetleyecek olursak birlikte ihtiyaçlarını karşılayacak optimum çekicileri tasarladık. Bundan sonrasında da satış sonrası hizmetlerimizle her zaman yanlarında olacağız.”

 

VOLVO FİNANSAL HİZMETLER ŞARTLAR NE OLURSA OLSUN MÜŞTERİSİNİN YANINDA

Volvo Finansal Hizmetler Leasing Genel Müdürü Ertan Çolak da, yaptığı konuşmada şartlar ne olursa olsun müşterilerinin her zaman yanında olduklarını söyledi. Çoğu bankanın sektöre finansman desteği vermediğini aktaran Çolak, “Biz sektörü desteklemeye devam edeceğiz. Bu yüzden müşterinin toplam maliyetini olumsuz etkileyecek bir fiyatlandırma yapmıyoruz. Bu desteklerimiz Volvo Trucks’ın pazardaki gücünü artıracaktır. Önümüzdeki yıl Volvo Trucks’ın pazar payını yükseltmeye devam edeceğine inanıyorum. Biz şu anda Türkiye’de satılmış olan Volvo Group ürünlerinin büyük bir kısmını finanse ediyoruz. Sektörde en önemli şey; özellikle bu dönemde ürünün satışına destek olabilmek ve müşteriye bir çözüm sunabilmektir. Çünkü satış sonrası yapılan sözleşmeler müşteriyle yapılan uzun vadeli bir evlilik oluyor. Aynı şekilde bizim de yapmış olduğumuz finansman sözleşmeleri de böyle oluyor. İsteğimiz bu evlilik süresini olabildiğince devam ettirmek. Dolayısıyla devam eden süreçte de iyi hizmet önemli” diye konuştu.

Transmedya